Ontwikkeling, vernieuwing, verbetering

Het afgelopen jaar stond voor ons in het teken van ontwikkeling, vernieuwing en verbetering. Wij blikken graag samen met jou nog een keer terug op een aantal van onze hoogtepunten uit 2023.

Ontwikkelingen binnen onze dienstverlening

Gecertificeerde Arbodienst

Sinds september is onze afdeling Verzuim een gecertificeerde arbodienst. Hiermee voldoen wij aan de gestelde eisen om deskundigheid, op het gebied van arbodienstverlening te waarborgen. Dit certificaat is gebaseerd op de eisen van het certificatieschema van de Stichting Beheer Certificatieregeling Arbodiensten (SBCA) en is ontwikkeld om de kwaliteit en professionaliteit van arbodiensten te waarborgen.

Deze certificering is een ontwikkeling waar wij enorm trots op zijn. Hierdoor kunnen we onze klanten een hoog niveau van dienstverlening garanderen. Zoals salarisadministratie, werving en selectie, HR advies en payroll

Lees hier meer over onze certificering.

Benieuwd naar onze arbodienstverlening? Neem dan contact op met onze professionals!

Samenwerking JPT Personal Training & Coaching

Wij zijn enorm enthousiast dat we onze samenwerking met JPT Personal Training & Coaching een aantal maanden terug naar een hoger niveau hebben gebracht.

We hebben de handen ineengeslagen met JPT om stress gerelateerde klachten te verminderen. In een wereld waarin druk en spanning de overhand kunnen nemen, is het belangrijk om het welzijn van jouw medewerkers te prioriteren.

Doormiddel van een coaching traject kunnen wij preventief ondersteuning bieden om uitval van medewerkers te voorkomen.

Klik hier voor meer informatie.

Samenwerking Anonieme Zorg - preventie

Veel mensen worstelen met problemen door alcohol-, drugsgebruik, gamen of gokken, maar durven dit niet te delen. Ook voor hen bieden wij hulp! Sinds dit jaar is GJ, Dé HR-Partner aangesloten bij Anonieme Zorg, onderdeel van Be-Responsible. Om voor onze uitzendkrachten de juiste en gepaste hulp te bieden.

De professionals van Anonieme Zorg hebben zelf een verleden met verslavingen en kunnen zonder oordeel begeleiden.

Klik hier voor meer informatie.

Uitbreiding van onze dienstverlening

Naast de ontwikkelingen binnen onze dienstverleningen, hebben er ook grote ontwikkelingen plaats gevonden betreft uitbreiding waar wij enorm trots op zijn.

HR-advies

Een van de uitbreidingen is van onze dienstverlening HR-advies. Met deze ontwikkelingen kunnen wij jouw organisatie nog beter ondersteunen, om zo jouw HR-strategie tot een hoger niveau te tillen.

Zo bieden wij vanaf heden Dé GJ HR-scan aan. Dit hulpmiddel brengt jouw HR-processen, -procedures en -praktijken in kaart met het doel om jouw bedrijf nog efficiënter in te richten en te voldoen aan de behoeften van jouw medewerkers.

Ook kun je Dé GJ HR-creditcard aanschaffen. Hierbij zit je niet vast aan een duur abonnement en heb je zelf in de hand wanneer je contact opneemt. Dé GJ HR-creditcard bestaande uit 12 strippen van elk een half uur biedt de mogelijkheid tot het inschakelen van hulp bij (ad-hoc) HR-vragen.

Een andere grote ontwikkeling binnen onze HR-advies dienstverlening is het HR-totaalpakket. Een digitaal HR-portaal waar je al jouw HR-zaken op één plek kunt beheren, met de optie om naadloos te integreren met het salarisportaal en het verzuimportaal.*

*lancering vanaf januari 2024.

Lees hier meer over onze dienstverlening HR-advies.

Vertrouwenspersoon

Naast de uitbreidingen binnen onze dienstverleningen, zijn wij ook enthousiast dat we sinds het afgelopen jaar een nieuwe dienstverlening aanbieden. Je kunt bij GJ, Dé HR-Partner nu ook terecht voor het inschakelen van een extern vertrouwenspersoon.

Hoewel het wetsvoorstel nog langs de Tweede Kamer moet, is het streven nog steeds om vanaf 1 januari 2024 een vertrouwenspersoon wettelijk te verplichten voor bedrijven met meer dan 10 werknemers.

Weet iedereen binnen jouw organisatie waar zij terechtkunnen en is er een duidelijke gedragscode aanwezig? Wij helpen je hier graag bij! Vanuit een positieve, neutrale en beschermende positie maken wij het onderwerp bespreekbaar voor werkgever en werknemer. Voorkom hiermee verzuimkosten, uitval, verloop en escalatie.

Lees hier meer over onze dienstverlening vertrouwenspersoon.

Sales afdeling

Ook hebben er ook intern een aantal ontwikkelingen plaats gevonden. Een van deze ontwikkelingen is de oprichting van ons Sales Team!

Zij staan voor jou klaar en komen graag langs om onder het genot van een kop koffie de mogelijkheden te bespreken.

Alvast kennismaken met ons Sales team? Bekijk hier de video!

Vernieuwde stijl

Wellicht heb je het al voorbij zien komen, maar we zijn druk bezig (geweest) met een vernieuwde stijl. Geen zorgen, onze welbekende oranje kleur blijft nog steeds hetzelfde! Maar, bij ontwikkeling hoort ook vernieuwing.

SD Creative Agency heeft een prachtige nieuwe corporate brochure voor ons ontworpen met daarin onze kernwaardes en nog veel meer. Daarbij hebben we nog meer mooie flyers van onze dienstverleningen en nemen dit graag mee wanneer we bij je langskomen.

Al met al een dynamisch jaar met mooie ontwikkelingen en groei!

Namens het hele team van GJ willen we iedereen een vrolijke Kerst toewensen en een sprankelend nieuwjaar vol mogelijkheden, groei, gezondheid en succes. We kijken uit naar weer een jaar vol mooie samenwerkingen!

Voordat je gaat hebben wij nog een persoonlijke boodschap voor jou…

Caitlin Renten

Marketing Medewerker

Als Marketing Medewerker houd ik me bezig met de online campagnes (META, LinkedIn en Google SEA). Daarnaast zorg ik ervoor dat Google Tagmanager optimaal staat ingericht. Naast het campagne management, heb ik een passie voor content creëren en zorg ik ervoor dat de organische content voor de Social Media kanalen de juiste doelgroep bereikt. Samen met de specialisten van GJ zorgen we ervoor dat jij op de hoogte bent van het laatste HR-nieuws.


Dit artikel is gepubliceerd op: 12-12-2023
Dit artikel is aangepast op: 28-06-2024

Terug naar overzicht