Administratief Medewerker/Office Assistent

Gewenste richting

  • Office Assistent
  • Administratief Medewerker
  • Back Office 

Beschikbaarheid

opzegtermijn van 1 maand, in overleg.

Dienstverband

Vast voor 32 uur per week

Persoonlijke omschrijving

Deze kandidaat heeft een brede achtergrond in de zorg, kinderopvang en klantenservice, waarvan ze vijf jaar leiding heeft gegeven aan een team van zes collega’s. Recentelijk werkte ze in een HR-ondersteunende rol, waar ze verantwoordelijk was voor administratieve taken zoals het opstellen van contracten, verwerken van e-mails en het bijhouden van gegevens.

Na jaren in zorg en klantcontact te hebben gewerkt, is ze toe aan een nieuwe stap. Haar voorkeur gaat uit naar een administratieve, ondersteunende functie. Ze werkt graag met systemen, is goed met Excel en leert snel nieuwe softwarepakketten aan. Haar kracht ligt in het aanbrengen van structuur en het ondersteunen van collega’s op de achtergrond.

In een werkomgeving zoek ze diversiteit, een fijne werksfeer en ruimte om verder te groeien.

Interesse?

Zie jij een potentiële match en wil je het volledige cv ontvangen van deze kandidaat? Neem dan contact op met de afdeling Werving & Selectie via werving@gjpd.nl of 0174-281981. Wij horen dan ook graag welke vacature je in gedachten hebt. 

  • Functie Administratief Medewerker/Office Assistent
  • Branche Administratief, Management, Secretarieel & Office
  • Werklocatie Westland en omgeving, Wateringen
  • Dienstverband Fulltime, Parttime, Vast
  • Uren per week 32
  • Beschikbare dagen Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag
  • Beschikbaarheid Opzegtermijn
  • Eigen vervoer ja

Versterk je team

* verplichte velden

Terug naar overzicht