Jouw horecanetwerk bedienen op jouw wijze!

Backoffice

Sales Manager Payroll

Ligt jouw achtergrond in de horeca en ben je toe aan een nieuwe stap in je carrière op het gebied van sales of heb je al de nodige ervaring in een buitendienstfunctie en gaat dit je goed af en breid je jouw netwerk graag verder uit? Wij bieden je nu een interessante kans; een buitendienstfunctie in jouw regio waarbij jij voor new business zorgt. Je adviseert en verkoopt aan horecaondernemers over onze dienst payroll.  

Wat zoeken wij? En nog belangrijker: Wat zoek jij?

Wij vinden het belangrijk dat je het leuk vindt om te ondernemen en beschikt over een gezonde dosis overtuigingskracht.

Als sales manager ga je zelfstandig in je nieuwe bolide op pad. Er is geen dag hetzelfde, want je komt overal. Elk gesprek en klant is weer anders. Dat maakt het juist zo leuk. Verder mag je hier ondernemen alsof het je eigen winkel is. Een hele vrije functie die nieuw op te zetten is. Jij bent een type die kansen ziet en benut! Met jouw ervaring ga je de invulling van deze rol vormgeven, de lijnen uitzetten, waarbij je naast je huidige netwerk ook nieuwe opdrachtgevers werft. Jij weet klanten op een natuurlijke wijze te adviseren en inspireren. Je vult je eigen agenda met afspraken door te netwerken, relaties te bezoeken en koude acquisitie te plegen. Je voert het gehele commerciële trajectzelfstandig uit, van het leggen van het eerste contact tot het sluiten van de samenwerkingsovereenkomst.

Je hoort het al; “commercie moet door je bloed stromen”.

Over het bedrijf

Bij GJ, Dé HR-Partner kun je rekenen op een baan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid.

Er is ruimte voor eigen initiatief, pro-activiteit en persoonlijke ontwikkeling. Onze cultuur is te omschrijven als informeel, nuchter en persoonlijk. Dankzij onze platte organisatie is de sfeer collegiaal en familiair. Je kunt bij iedereen terecht en de deur staat altijd open. Wij bieden een open werkomgeving, waar je prettig samenwerkt met collega’s, met plezier naar je werk gaat en samen zorgt voor tevreden klanten en kandidaten.

En extra leuk om te vermelden; Wij hebben de MKB Westport Notarissen Ondernemersprijs 2021 gewonnen!

Wie ben jij?

Om deze functie succesvol in te vullen is het belangrijk dat je leergierig bent, accuraat en vooral de drive hebt om enthousiast aan het werk te gaan. Daarnaast is enige kennis van Office 365 een vereiste.

Omdat we echt een team zijn, vragen we ook jouw flexibiliteit en samenwerking, zodat we elkaar kunnen helpen op de momenten dat het nodig is. Een proactieve houding is daarbij zeer welkom! In onze dynamische organisatie, waar veel ad hoc wordt gewerkt, is het verder van belang dat je snel kunt schakelen en probleemoplossend bent. 

Een greep uit wat wij te bieden hebben;

  • Een fulltime job met uitzicht op vast dienstverband;
  • Een salaris vanaf €4000,- bruto per maand;
  • Een interessante bonusregeling;
  • Een representatieve bedrijfsauto;
  • Een goede pensioenregeling;
  • De vrijheid om de functie vorm te geven.

Wij komen graag met jou in contact;

  • Als je als sales manager senioriteit uitstraalt;
  • Aantoonbare werkervaring in een salesfunctie en of horeca hebt;
  • Enthousiast bent en initiatief toont om het elke dag een beetje beter te doen;
  • Klantgericht bent en je in staat bent om je goed in te leven in jouw klanten en hun behoeften;
  • Kennis van payroll is een pré;
  • Last but not least: je creatief bent.

Hoe reageer ik?

We houden van korte lijnen in onze platte organisatie. Stuur daarom direct jouw verhaal naar Kim via k.groenewoud@gjpd.nl of bij vragen bel; 06-28239130. Zij neemt hierna contact met je op.

De procedure;

Na een eerste telefonisch contactmoment zullen er 2 gesprekken plaatsvinden. Daarnaast zetten wij graag een talentscan in om aan jouw skills een zo goed mogelijke invulling te kunnen geven.

Solliciteer direct!

Uw upload kan alleen een jpg, txt, pdf of docs bestand zijn van maximaal 5MB.