Geen dag is hetzelfde, elke klant heeft andere vraagstukken!

Salarisadministratie

Medewerker salarisadministratie

Word jij blij van cijfers, cao’s en uitzoekklussen? Ben je op zoek naar een veelzijdige functie en sta je aan het begin van je carrière als salarisadministrateur? Kom dan ons team van de salarisadministratie versterken!

Bij GJ, Dé HR-Partner kun je als ondernemer je salarisadministratie uitbesteden. Hiervoor bieden wij diverse pakketten passend bij de wensen van de ondernemer.

Het is jouw missie om samen met je andere collega van de salarisadministratie te zorgen voor een tijdige en juiste salarisverwerking. Tevens ben je een vraagbaak voor de medewerkers en klanten als het gaat om salaris of daaraan gerelateerde zaken. Je mag op zoek naar nieuwe klanten en dit aspect maakt het vooral een hele toffe functie.

Daarnaast houd jij je bezig met het up to date houden van de wet- en regelgeving en verzorg jij het gehele proces van A tot Z van de salarisadministratie.

De mogelijkheid om zowel parttime als fulltime te werken, tussen de 24 en 40 uur per week, afhankelijk van jouw voorkeur.

Ben je nieuwsgierig en enthousiast geworden, dan drinken wij graag een kop koffie met jou!

Wat ga je doen:

  • MKB-klanten adviseren op het gebied van salarisadministratie.
  • Verwerken van personeels- en salarismutaties.
  • Verzinnen van HR-workflows.
  • Pro-forma berekeningen maken.
  • Opstellen werkgeversverklaringen.
  • Contact met pensioenmaatschappijen, de belastingdienst, medewerkers.
  • Je hebt dan ook geen moeite met het beantwoorden van salaris vraagstukken, gewijzigde wet- en regelgeving of overige gerelateerde salaris zaken.

Over het bedrijf

Bij GJ, Dé HR-Partner kun je rekenen op een baan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Er is ruimte voor eigen initiatief, pro-activiteit en persoonlijke ontwikkeling. Onze cultuur is te omschrijven als informeel, nuchter en persoonlijk. Dankzij onze platte organisatie is de sfeer collegiaal en familiair. Je kunt bij iedereen terecht en de deur staat altijd open. Wij bieden een open werkomgeving, waar je prettig samenwerkt met collega’s, met plezier naar je werk gaat en samen zorgt voor tevreden klanten en kandidaten.

En leuk om te vermelden: onlangs zijn wij genomineerd voor de MKB Westport Notarissen Ondernemersprijs!

Wie ben jij?

Om deze functie succesvol in te vullen is het belangrijk dat je integer bent en organisatiesensitief, je werkt immers met vertrouwelijke gegevens. Ook accuratesse is essentieel in deze rol. 

Omdat we hecht een team zijn vragen we ook jouw flexibiliteit in het samenwerken met de collega’s, zodat we elkaar kunnen helpen op de momenten dat het nodig is. Een proactieve houding is daarbij zeer welkom! In onze dynamische organisatie, waar veel ad hoc wordt gewerkt, is het verder van belang dat je snel kunt schakelen en probleemoplossend bent. En ja… Westlanders werken hard dus als dat ook in jouw DNA zit, dan zou je weleens heel goed in ons team kunnen passen!

Verder vragen wij:

  • MBO+ werk- en denkniveau.
  • Praktijkdiploma Loonadministratie op zak.
  • Relevante ervaring in soortgelijke functie.
  • Ervaring met salarissoftware Nmbrs is een pré.
  • Kennis van de geldende cao’s van onze klanten of bereidheid deze kennis op te doen.

Wat krijg je terug?

  • Een goed salaris
  • Een vaste aanstelling bij gebleken geschiktheid
  • 25 vakantiedagen aangevuld met 32 uur ATV per jaar en 8% vakantiegeld
  • Ruime opleidingsmogelijkheden
  • Een prettige, collegiale en informele werkomgeving waarbij de lijnen kort zijn;
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels.

Herken jij jezelf in het profiel? Solliciteer dan nu met je CV en motivatie via onderstaande button. Naar aanleiding van je sollicitatie zullen we telefonisch contact met je opnemen voor een eerste kennismaking. Zijn we van beide kanten positief dan volgen er vervolgens twee persoonlijke gesprekken.

Heb je nog vragen? Bel, mail of Whatsapp Sabine. 06-21462546 of s.vandiepen@gjpd.nl.

Solliciteer direct!

Uw upload kan alleen een jpg, txt, pdf of docs bestand zijn van maximaal 5MB.