“Met jouw enthousiasme voor automatisering en finance voorzie jij het team van de juiste informatie”

Assistent Controller

Als Assistent Controller binnen GJ, Dé HR partner heb je een afwisselende baan bij een bedrijf dat actief is in de dynamische HR-branche. Je werkt samen met een collega Controller en de collega’s van andere afdelingen die je helpt om de financiële vertaalslag te maken van hun activiteiten. Naast de standaard werkzaamheden werk je mee aan procesverbeteringen waaronder de implementatie van een nieuw boekhoudpakket en de interne processen daarvan.
Ben jij analytisch sterk, goed met cijfers, oplossingsgericht en heb je affiniteit met IT/automatisering? Perfect, dan maken wij graag kennis met jou!

Wat ga je doen?

  • Het ondersteunen bij periodeafsluitingen en het opstellen van de periodecijfer t.b.v. de directie.
  • Werken aan de implementatie van een nieuw boekhoudpakket en procesverbetering.
  • Opstellen van KPI’s en afwijkingen signaleren en communiceren.
  • Het opstellen van diverse aangiften.
  • Inkomende facturen en bankafschriften controleren.
  • Ondersteunen bij de aanlevering van informatie aan de externe accountant

Over het bedrijf

Bij GJ, Dé HR-Partner kun je rekenen op een baan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid.

Er is ruimte voor eigen initiatief, pro-activiteit en persoonlijke ontwikkeling. Onze cultuur is te omschrijven als professioneel, maar ook informeel en persoonlijk. Dankzij onze platte organisatie zijn er korte lijnen en is de sfeer collegiaal. Je kunt bij iedereen terecht en de deur staat altijd open. Wij bieden een open werkomgeving, waar je prettig samenwerkt met collega’s, met plezier naar je werk gaat en je de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen.

En extra leuk om te vermelden. Wij hebben de MKB Westport Notarissen Ondernemersprijs 2021 gewonnen!

Wie ben jij?

Om deze functie succesvol in te vullen is het belangrijk dat je integer bent en organisatiesensitief, je werkt immers met vertrouwelijke gegevens. Ook accuratesse is essentieel in deze rol. 
Omdat we echt een team zijn, vragen we ook jouw flexibiliteit en samenwerking, zodat we elkaar kunnen helpen op de momenten dat het nodig is. Een proactieve houding is daarbij zeer welkom! In onze dynamische organisatie, waar veel ad hoc wordt gewerkt, is het verder van belang dat je snel kunt schakelen en probleemoplossend bent. En ja… Westlanders werken hard, dus als dat ook in jouw DNA zit, dan zou je weleens heel goed in ons team kunnen passen!

Verder vragen wij:

  • Een flinke dosis enthousiasme en passie voor het vak.
  • HBO werk- en denkniveau of MBO werk- en denkniveau met relevante werkervaring.
    • Een afstudeerscriptie op HBO-niveau behoort tevens tot de mogelijkheden.
  • Bezit uitstekende vaardigheden in MS Office, specifiek Excel.
  • Minstens 32 uur per week inzetbaar.
  • Ervaring met Business Intelligent Tools.

Wat krijg je terug?

  • Een bruto maandsalaris tot €3.200,- o.b.v. een fulltime dienstverband, afhankelijk van opleiding en ervaring met een leuke bonusregeling;
  • Een dienstverband van 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
  • 25 vakantiedagen, aangevuld met 32 uur ATV (o.b.v. fulltime dienstverband) en 8% vakantiegeld.
  • De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken.
  • Sport- en fietsregeling.
  • Vitaliteitsprogramma.
  • Ruime opleidingsmogelijkheden.
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels.
  • Een goede pensioenregeling

Herken jij jezelf in het profiel maar heb je nog vragen? Stel deze dan aan Kevin via 0174-281981 of pz@gjpd.nl. Solliciteren kan via het formulier op deze pagina.

Kevin Alsemgeest

Controller

Interesse? Solliciteer direct!

Uw upload kan alleen een jpg, txt, pdf of docs bestand zijn van maximaal 5MB.