Ga direct naar de inhoud.

GJ Personeelsdiensten Corona-Beleid

Werkwijze GJ Personeelsdiensten aangepast door adviezen RIVM, wat zijn de gevolgen?

GJ Personeelsdiensten volgt de adviezen van het RIVM op en worden medewerkers zoveel mogelijk geacht thuis te werken. Door goed gebruik te maken van de verschillende communicatiemiddelen kunnen wij de kwaliteit van onze dienstverlening handhaven. Onze bereikbaarheid per mail en telefoon is ongewijzigd, de werkwijze omtrent afspraken op locatie van GJ en externe afspraken zijn wel gewijzigd.

Wat zijn de gevolgen voor u?

Ons kantoor is zeer beperkt bereikbaar voor externe bezoekers. Alleen in strikt noodzakelijke gevallen, zullen bezoekers worden toegelaten.

Externe bezoeken van medewerkers van GJ Personeelsdiensten (accountmanagers, etc.) zijn in beginsel niet toegestaan. Uw contactpersoon van GJ Personeelsdiensten, met wie u reeds een geplande afspraak heeft staan, neemt contact met u op of de afspraak telefonisch kan plaats vinden of een nieuwe afspraak in te plannen.

De duur van deze maatregelen?

Deze maatregelen gelden vooralsnog vanaf maandag 16 maart tot en met 6 april 2020. Wijzigingen in ons beleid omtrent het Coronavirus zullen tijdig aan u worden gecommuniceerd.