Facilitair Medewerker

Gewenste richting

  • Facilitair

Beschikbaarheid

Vanaf 1 november

Dienstverband

Vast voor 32-36 uur per week 

Persoonlijke omschrijving

Een gemotiveerde kandidate die op zoek is naar een nieuwe uitdaging als facilitair medewerker.

Zij heeft ruime ervaring binnen diverse organisaties, waar ze zowel facilitaire als klantgerichte taken vervulde. Haar loopbaan begon in de retail, waar ze klanten adviseerde en begeleidde bij het maken van de juiste keuzes. Vervolgens stapte ze over naar het bankwezen, waar ze verschillende functies bekleedde, waaronder facilitair medewerker, servicedeskmedewerker en receptiemedewerker. In haar daaropvolgende baan hield ze zich bezig met klantbegeleiding, het verwerken van klantvragen en het archiveren van contracten. Daarnaast was ze verantwoordelijk voor het sorteren van post en het digitaliseren van dossiers.

Ze zoekt nu een functie als facilitair medewerker, waar haar sterke organisatorische vaardigheden optimaal benut kunnen worden. Haar voorkeur gaat uit naar een rol waarin ze kan bijdragen aan het plannen en organiseren van evenementen, zoals jubilea en bedrijfsfeesten. Ze voelt zich op haar best in een afwisselende werkomgeving waar ze niet de hele dag achter de computer hoeft te zitten. Ze is proactief, probeert zelf problemen op te lossen en weet precies wie ze moet inschakelen als dat nodig is.

  • Functie Facilitair Medewerker
  • Branche Administratief, Secretarieel & Office
  • Werklocatie Omgeving Rotterdam, Westland en omgeving
  • Dienstverband Fulltime
  • Uren per week 32-36
  • Beschikbare dagen Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag
  • Beschikbaarheid Opzegtermijn
  • Eigen vervoer ja

Versterk je team

* verplichte velden

Terug naar overzicht